Богословље

Дете у хришћанству – Христос у детету

Дете у хришћанству – Христос у детету
Дете у хришћанству – Христос у детету
Дете у хришћанству – Христос у детету
Дете у хришћанству – Христос у детету

Трибина „Дете у хришћанству – Христос у детету“ одржана је у спомен на професора Владету Јеротића, 11. новембра 2019. године, у Позоришту младих, у Новом Саду. На трибини су говорили протопрезвитер-ставрофор др Милош Весин, проф. др Стаменко Шушак, проф. др Исидор Граорац и др Владимир Сакач.

Прота Милош Весин одржао предавање у Новом Саду

Протопрезвитер-ставрофор Милош Весин, парох јужночикашки и ленсишки, одржао је предавање у недељу, 10. новембра 2019. године, у свечаној дворани Гимназије Јован Јовановић Змај. Прота Милош је говорио на тему „Изгубљени библијски ум“. Његово Преосвештенство Епископ бачки г. Иринеј присуствовао је предавању.

Прота др Милош Весин у Коларчевој задужбини

Протојереј-ставрофор проф. др Милош Весин, парох јужночикашки и ленсиншки Епархије новограчанико-средњезападноамеричке, беседиће у великој дворани Коларчеве задужбине 12. новембра 2019. године са почетком у 19 часова на тему Духовни корени анксиозности.

Предавање владике Андреја у храму Васкрсења Христовог

  У парохијској сали храма Васкрсења Христовог у Бечу, Његово Преосвештенство Епископ аустријско-швајцарски г. Андреј одржао је 2. новембра 2019. године предавање на тему Сабраних дела Светог владике Николаја посветивши посебну пажњу 9, 10 и 11 књизи.

Старац Софроније (Сахаров): Разлика молитве и јоге

„Молећи се Именом Исуса Христа, ми стојимо пред апсолутном пунотом, како Нетварног Прво-Бића, тако и тварног постојања. Како бисмо ушли у област ове пуноте Бића, треба најпре Њега да уселимо у нас тако да Његов живот постане нашим – кроз, сагласно са заповешћу, призивање Његовог Имена речима: Господе Исусе Христе, Сине Божији, помилуј ме грешнога.“

„Медитација, као метод апстраховања нашег ума од свих представа, може нам дати осећај смирености, ослобађања од условности простора и времена, али у њој нема свести о томе да стојимо пред личносним Богом; у њој нема праве молитве, то јест лицем у Лице. То може да има за последицу да неко ко се бави медитацијом буде задовољан психичким резултатима сличних експеримената и, што је још горе, да му постане сасвим стран осећај Живог Бога, Личног Апсолута.“